Doprava ZDARMA při nákupu nad 2.500 Kč!

Výměny & Vrácení & Reklamace

VÝMĚNY & VRÁCENÍ & REKLAMACE

 

Doufáme, že si své kousky od by Greyson zamilujete stejně jako my. Pokud však potřebujete provést výměnu, vrácení nebo reklamaci, zde je návod:

 

JAK OBLEČENÍ VYMĚNIT:

1. Stáhněte si, vytiskněte a vyplňte FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU nebo ho vyplňte elektronicky a zašlete emailem na adresu info@bygreyson.cz

2. Zboží spolu s formulářem pro vrácení (nebo jiným označením čísla objednávky) zašlete na adresu:

by Greyson s.r.o.
Karafiátová 22
326 00 Plzeň
Tel.: +420 775 333 194
Email: info@bygreyson.cz

Nebo na výdejní místo Zásilkovny na adrese: Nepomucká 118, Autodíly Bručná, Plzeň (ID výdejního místa č. 320)
Při podávání/odesílání balíčku si vezměte číslo balíčku pro případnou budoucí potřebu.

Výměny zpracujeme do 2-3 pracovních dnů od obdržení balíčku od vás, pokud bude požadovaný kousek na výměnu skladem. V opačném případě nám dejte 1 - 2 týdny na došití.

Pokud budete potřebovat zaslat vyměněné zboží na jinou adresu nebo výdejní místo než je uvedeno ve vaší původní objednávce, napište nám novou dodací adresu do formuláře pro výměnu.

* Poznámka: Nejsme schopni přijmout vrácené zboží po 14 dnech od vašeho přijetí. Zboží zaslané po této lhůtě vám může být vráceno. Zboží musí být nepoužité, v původním obalu, nenošené, neprané a nepoškozené. Vrácené zboží, které je poškozené, znečištěné nebo pozměněné, nemusí být přijato a může být zasláno zpět zákazníkovi.

 

JAK OBLEČENÍ VRÁTIT:

1. Stáhněte si, vytiskněte a vyplňte FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY nebo ho vyplňte elektronicky a zašlete emailem na adresu info@bygreyson.cz.

2. Zboží spolu s formulářem pro vrácení zašlete na adresu:

by Greyson s.r.o.
Karafiátová 22
326 00 Plzeň
Tel.: +420 775 333 194
Email: info@bygreyson.cz

Nebo na výdejní místo Zásilkovny na adrese: Nepomucká 118, Autodíly Bručná, Plzeň (ID výdejního místa č. 320)
Při podávání/odesílání balíčku si vezměte číslo balíčku pro případnou budoucí potřebu.

Vrácení peněz zpracujeme do 2 - 3 pracovních dnů od obdržení balíčku od vás. 

Peníze vám vrátíme na bankovní účet, který vyplníte ve formuláři pro vrácení. Může to trvat až 2 - 3 pracovní dny v závislosti na vaší bance.

Pokud potřebujete formulář vyplnit a zaslat elektronicky, můžete si stáhnout soubor zde a pošlete ho na zákaznický email info@bygreyson.cz

Zboží upravené na míru není možné vyměnit ani vrátit, děkujeme za pochopení. 

* Poznámka: Nejsme schopni přijmout vrácené zboží po 14 dnech od vašeho přijetí. Zboží zaslané po této lhůtě vám může být vráceno. Zboží musí být nepoužité, v původním obalu, nenošené, neprané a nepoškozené. Vrácené zboží, které je poškozené, znečištěné nebo pozměněné, nemusí být přijato a může být zasláno zpět zákazníkovi.

 

JAK VYŘEŠIT REKLAMACI:

Opravdu se nám to prakticky neděje, ale pokud by se přeci jen stalo, že s vaším kouskem nebude vše 100% v pořádku nebo pokud obdržíte nesprávnou nebo poškozenou položku, okamžitě nás kontaktuje na zákaznickém emailu info@bygreyson.cz

1. Stáhněte si, vytiskněte a vyplňte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ nebo ho vyplňte elektronicky a zašlete emailem na adresu info@bygreyson.cz

2. Zboží spolu s reklamačním formulářem zašlete na adresu:

by Greyson s.r.o.
Karafiátová 22
326 00 Plzeň
Tel.: +420 775 333 194
Email: info@bygreyson.cz

Nebo na výdejní místo Zásilkovny na adrese: Nepomucká 118, Autodíly Bručná, Plzeň (ID výdejního místa č. 320)
Při podávání/odesílání balíčku si vezměte číslo balíčku pro případnou budoucí potřebu.

Reklamaci zpracujeme do 1 - 2 týdnů od obdržení balíčku od vás. 

Peníze vám vrátíme na bankovní účet, který vyplníte v reklamačním formuláři. Může to trvat až 2 - 3 pracovní dny v závislosti na vaší bance.

V případě dalších dotazů kontaktujte prosím email společnosti info@bygreyson.cz

Kompletní veřejné obchodní podmínky najdete ZDE.

Reklamační řád je k nahlédnutí ZDE.

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz